Dünyada vəlvələyə
səbəb olmuş koronavirus (COVID-19) infeksiyası dünyadakı səyahətlərə də öz
gücünü göstərdi. Ölkələrarası təyyarə uçuşları dayandı, bir çox ölkə sərhədlərini
bağladı, sərnişindaşıma minimuma endirildi. Azərbaycanın qonşu ölkələrində də
oxşar addımlar atıldı. Gürcüstanda fövqəladə vəziyyət ilə əlaqədar olaraq bütün
ictimai nəqliyyatın (şəhəriçi və şəhərlərarası) hərəkəti məhdudlaşdırıldı.
Bakıda da
karantin dövrü başlayandan bəri əsas məqsədlərdən biri ictimai nəqliyyatda
sıxlığın qarşısını almaq idi. Bunun üçün bir sıra tədbirlər həyata keçirilirdi.
Bunların hansının uğurlu hansının uğursuz olduğuna isə özünüz qərar verin.
24 Mart tarixindən
etibarən Nazirlər Kabinetinin qərarı ilə metropolitendə sıxlığı azaltmaq üçün əlavə "Ekspres marşrut xətləri" yaradıldı. Bunlara M1, M2, M3, M4, M5, M6, M7 xətləri
daxildir. 27 Mart tarixindən etibarən isə başqa bir addım atıldı. Bu addıma görə
bir neçə gün metro sadəcə bir neçə saat işlədi. Bununla isə sərnişin sıxlığı nəinki
azalmadı, əksinə artdı. Bu qərarın effektiv olmadığını görəndən sonra, 31 Martda
metronun fəaliyyəti təmamilə dayandırıldı.
Metronun fəaliyyətinin
dayandırılması ilə bütün yük ekspress və müntəzəm marşrut xətlərinin üzərinə
düşdü.
Aparılan
araşdırmaya görə 1 metro qatarının daşıya bildiyi sərnişin 10-15 avtobusun
daşıya biləcəyi sərnişin qədərdir. Buna görə fəaliyyət göstərən ekspress xətlər
ən azı 1 dəqiqəlik intervalla çalışmalı idilər.
Bakı-Sumqayıt və
Bakı-Pirşağı dəmiryolu sərnişindaşıma qatarlarının fəaliyyəti isə məhdudlaşdırılmadı.
Mənbə: Transport for Baku |
8 May tarixindən
etibarən metronun fəaliyyətinin bərpasına icazə verildi, amma Moskvadakı üsulun
tətbiqi ilə. Belə ki, polis metronun girişində icazələri yoxlayacaq. Moskvada
icazələrin yoxlanılmasına görə geniş sıxlıqlar yarandı. Buna görə rəhbərlik bu
qərarı tez bir zamanda ləğv etdi.
Müəllif: İlkin Hüseynov
Комментариев нет:
Отправить комментарий